VersConnect is een initiatief van Interkring Vers en Graaggedaan.nl. VersConnect biedt marketing & communicatie oplossingen voor versspecialisten. Op deze manier is een versspecialist in staat een verswinkel te creëren die op alle fronten perfect weet in te spelen op de veranderende consument, markt én concurrentie.

Inspelen op veranderingen

De wereld om ons heen is in razend tempo aan het veranderen. De opkomst van internet, eerst ‘thuis’ en later ook mobiel heeft grote invloed op ons allemaal. De gevolgen hiervan gaan ook aan de vers branche niet voorbij. De digitalisering van de consument heeft veel invloed op het koop- en winkelgedrag. De grote retailers spelen hier bijvoorbeeld volop op in. Naast de bestaande retailers, zijn er ook nieuwe concurrenten bijgekomen: online concepten die boodschappen en/of vers (direct) aan de consument leveren.

Een nieuwe marketingbenadering

De moderne consument oriënteert zich steeds meer online: niet alleen voor schoenen en reizen, maar ook als hij gaat barbecueën of een feestje gaat organiseren. Een nieuwe marketingbenadering van de versspecialist is dus nodig, zowel in de winkel als online. De ambachtelijke versspecialist anno nu heeft een prachtige winkel met deskundig en vriendelijk personeel én vertaalt dit door naar het nieuwe online podium. Daar vindt de consument een mooie website met een webwinkel, kan hij meepraten via de social media van de winkel en zich inschrijven voor digitale nieuwsbrieven.

De consument online én offline verleiden om naar de verswinkel te komen, dát is belangrijk.

VersConnect helpt

Door de juiste mix van communicatie, in de winkel en online, is een versspecialist in staat klanten te behouden én ook de nieuwe, jongere, doelgroep aan zich te binden. Om de versspecialist daarbij te helpen biedt VersConnect ondersteuning op alle fronten. Waarbij alles uiteraard wordt afgestemd op de wensen en behoeften van de versspecialist.

 

 

FacebookTwitter